אירועי דיומא – 07.08.2021 – אולימפיאדה

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / עידו גילרי:

5:30 הגמר: ארה"ב – צרפת

הצרפתים הנחילו לאמריקאים הפסד מביך במשחק הראשון בטורניר. ניצחון זה מצטרף להדחה הכואבת שהצרפתים הנחילו לאמריקאים באליפות העולם הקודמת. זה כנראה יגרום לנבחרת האמריקאית לעלות עם המון מוטיבציה השאלה רק אם זה ישפיע עליהם באופן חיובי או לא. בינתיים סלע היציבות בנבחרת האמריקאית היה קווין דורנט שיקווה למספיק תמיכה גם משאר חבריו כדי להביא את הזהב המיוחל.

הצרפתים מצידם ינסו להביא זהב אולימפי ראשון כשהם ינסו לשפר במקום אחד על הפעם האחרונה שהגיעו לגמר בסידני הבו הפסידו לנבחרת האמריקאית של ווינס קרטר וריי אלן. הם יצטרכו לנסתמך כמו בשאר הטורניר על היכולת הנהדרת של הקו האחורי של אוון פורנייה וננדו דה-קולו.

14:00 הקרב על הארד: אוסטרליה – סלובניה

17 משחקים שיחק לוקה דונצ'יץ' בנבחרת הסלובנית הבוגרת עד למפגש מול צרפת בחצי הגמר. בכולם הוא ניצח. גם הפעם זה לא היה רחוק כשחסימה של באטום על פרפליץ' בשניות הסיום שלחה את הצרפתים לגמר. דונצ'יץ' עושה הכל מהכל וינסה לסחוב את הנבחרת הסלובנית למדליה היסטורית.

מוולו ומול הסלובנים תתייצב החבורה האוסטרלית המלוכדת בראשות פאטי מילס שתחפש מדליה היסטורית משל עצמה. האוזיס יחסרו את ארון ביינס הפצוע אבל גם בלעדיו הם נראים מסוגלים למשימה.

התעמלות אומנותית / דוד "פאקו" סעדה:

אחרי דרמה מסויימת בפתיחת המוקדמות אתמול, בה ברח ללינוי אשרם החישוק, המתעמלת הצליחה להתגבר על הפתיחה הלא מוצלחת, ולהשיג את התוצאה השלישית בטיבה על מנת לעלות לגמר הקרב רב האישי. עוד ראינו את ניקול זליקמן מצליחה להעפיל אל הגמר מהמקום השביעי, הישג פנטסטי מבחינתה, שיצר תקדים בדמות שתי ישראליות בגמר הקרב רב. בגמר היום נראה את השתיים, כשבמוקד כמובן תעמוד אשרם, המועמדת הבכירה למדליה מבין השתיים. לאשרם צפוייה תחרות קשה מהאחיות הרוסיות דינה וארינה אברינה, וגם מאלינה הרנסקו ואנסטסיה סאלוס הבלארוסיות. שידור בספורט 5 ב-9:20.
עוד לפני גמר התחרות האישית, נקבל את מוקדמות התחרות הקבוצתית, מתוכה יעלו שמונה נבחרות מתוך 14, לאחר שקלול הציונים של שני תרגילים. הנבחרת שלנו תכלול את אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טלגין, נטלי רייץ וקארין וקסמן, ולפי כל ההערכות, היא צפוייה לעלות לגמר מחר. שידור בספורט 5 ב-4:00.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

00:00: מרתון הנשים:

עקב תנאי מזג האוויר, הזינוק, בעיר הצפונית סאפורו, הוקדם לשעה שש בבוקר, שעון מקומי, כלומר חצות שעון ישראל. מבין שדה הרצות, שמונה רצות ירדו בעבר מ-2:20 – שלוש נציגות קניה, שלוש אתיופיות, רצה נמיבית ולונה סלפטר הישראלית. רות צ'פגנטיש הקנייתית היא אלופת העולם, שניצחה גם כן בתנאים קשים מאוד של חום ולחות. בת ארצה, בריג'יד קוסגיי היא שיאנית העולם עם 2:14:04. פרס ג'פצ'ירצ'יר הקנייתית היא אלופת העולם והשיאנית העולמית בחצי מרתון (בריצה נפרדת). שלוש האתיופיות – רוזה דרג'ה, בירהנה דיבאבה וזיינבה יימר – מחזיקות גם, כאמור, בשיאים אישיים מרשימים. גם שלוש הרצות היפניות, שמייצגות מדינה שמצטיינת בריצות הכביש הארוכות, מסוגלות יהיו להתמודד על המקומות הראשונים.

לאור כל זאת, מצפה ללונה, אלופת אירופה ב-10,000 מטר ובעלת שיא אישי של 2:17:45 ממרתון טוקיו במארס 2020, תחרות קשה מאוד במזג אוויר לא פשוט (כ-25 מעלות בזינוק עם כ-80% לחות). חשוב לציין כי המרתון קשה מאוד לחיזוי וקיים בו מרכיב משמעותי של אי ודאות.

מלבד לונה, ישראל תיוצג עם ידי מאור טיורי בת ה-30, שהשלימה את לימודיה האקדמיים בארה"ב והמשיכה להתאמן שם גם לאחר תומם (מתאמנת בעיר בולדר שבקולורדו, תחת הדרכתו של המאמן הוולשי סטיב ג'ונס, רץ נהדר בעברו). מאור הצטיינה באתלטיקה כבר בגיל צעיר ועוד בטרם מלאו לה 15 כבר ירדה מ-18 דקות ב-5000 מטר. שיאה האישי המצוין, 2:29:04, נקבע השנה במרתון שנערך סמוך לעיר ליברפול שבאנגליה.

שתי הנציגות הישראליות השתתפו גם במרתון האולימפי לפני חמש שנים ונאחל להן הרבה הצלחה ותוצאות טובות יותר, יחסית למשחקי ריו.

13:35: גמר הקפיצה לגובה לנשים: 14 קופצות עברו במוקדמות את הגובה הנדרש, 1.95, לעליה לגמר, עדות לרמה הגבוהה והעומק הרב שלהן. באליפות העולם לפני שנתיים, מאריה לסיצקינה הרוסיה זכתה בזהב בפעם השלישית ברציפות כשעברה גובה של 2.04 מטרים והקדימה במספר הפסילות את יארוסלבה מאגוצ'יך האוקראינית, בת ה-18 דאז. מאז, האחרונה הוסיפה שני ס"מ נוספים לשיאה ונראה כי היא פייבוריטית מעט, לעומת לסיצקינה (ששיאה האישי זהה לאוקראינית), לזכיה בזהב האולימפי. שתי בנות ארצה של מאגוצ'יך, יוליה לבצ'נקו ואירינה גרשצ'נקו, גם כן מסוגלות לסיים על הפודיום. כזכור, תחרות הגמר במקצוע בריו 2016 היתה מרתקת ומפתיעה, כשרות בייתיה הספרדיה בת ה-37 הפכה לאתלטית המבוגרת ביותר שזוכה בזהב בקפיצה לגובה, כשעברה 1.97 ופרשה לאחר המשחקים.

13:45: גמר 10000 המטר לנשים: סלאמוויט באיוליןטפרי תיקח חלק במקצוע. הרצה הישראלית, שכבר שיפרה די משמעותית את שיאה האישי בחצי המרחק והעפילה לגמר במקצוע, תשאף כמובן גם לריצה מוצלחת במקצוע הארוך ביותר על המסלול, ששיאה האישי בו הוא 31:19.50, שנקבע השנה בגביע אירופה בבירמינגהם, שבו סיימה שנייה. מספר רצות מועמדות לניצחון. יהיה מעניין לראות את סיפאן חסן, לאחר שאתמול הגיעה שלישית בגמר ה-1,500. עבור חסן, תהיה זאת הריצה התחרותית השישית השבוע ועל אף היותה אתלטית מאומנת להפליא, מדובר במשימה לא פשוטה. שיאה האישי של ההולנדית בת ה-28, אלופת העולם במקצוע, הוא 29:06.82, שהיה לשיא העולם למשך מספר ימים לפני כחודש וחצי. מי ששברה את שיאה העולמי של חסן היא סגניתה מאליפות העולם האחרונה, לטסנבט גדאיי האתיופית, שכעת מחזיקה בשיא העולם ב-10000 (29:01.03) ובחצי המרחק. אלופת העולם ב-5000 וסגנית האלופה האולימפית הטריה באותו המרחק, הלן אובירי הקנייתית (30:35.82), תתמודד אף היא על מקום בין הראשונות. רצה נוספת שירדה העונה מ-30 דקות היא קלקידן גזהגנה מבחריין, ילידת אתיופיה, שקבעה 29:50.77. הרצה היפנית המצוינת היטומי ניה, בעלת שיא אישי של 30:20.44, תנסה אף היא לזכות את ארצה במדליה ראשונה באתלטיקה במשחקים הללו. לא מן הנמנע כי נראה גם מאבקים טקטיים וקבוצתיים בין הרצות מאתיופיה ומקניה לאורך חלקים רבים מן הריצה.

14:00: גמר הטלת הכידון לגברים: יוהנס ווטר הגרמני הטיל בשנה שעברה ל-97.76 מטר, התוצאה השנייה בכל הזמנים. העונה הוא הרחיק את המכשיר בן 800 הגרם ל-96.29 מטר ומטיל בצורה די יציבה מעבר לתשעים מטר. אלוף העולם מ-2017 הוא גם היחיד מבין 12 העולים לגמר, שהטיל אי פעם לתשעים מטר ומעלה. אחד המשתתפים בגמר מגיע ממדינה שנציגיה אינם נראים לרוב במעמדים אלה והוא ארשד נאדים מפקיסטן. שכנו, אגב, ניראז' צ'ופרה ההודי, הוא אחד מן המועמדים לסיים על הפודיום ולזכות את ארצו במדליה היסטורית באתלטיקה.

14:40: גמר ה-1500 לגברים: נמצא שלושה מועמדים מרכזיים למדליות. אלוף העולם ואחד הרצים היציבים בשנים האחרונות, טימותי צ'רויוט הקנייתי, בעל שיא אישי של 3:28.28. באופן מעניין, צ'רויוט סיים רביעי במבחנים הקנייתים לסגל האולימפי, אך הורשה להשתתף במשחקים לאור כושרו הטוב לאורך כל העונה. יאקוב אינגרבריגצן הנורבגי אמנם רק בן 20, אבל מחזיק כבר בתארים רבים: אלוף אירופה ב-1500 ו-5000 (מקצוע שהעדיף לווא עך השתתפותו בו בטוקיו על מנת להתרכז במרחק הקצר יותר), שיאן אירופה ב-1500 (3:28.68) וב-5000 (12:48) והרשימה עוד ארוכה. סטיוארט מקסויין האוסטלי, שמתחרה באופן קבוע עם צ'רויוט ואינגרבריגצן בסבב המסחרי, הוא שיאן אוקיאניה עם 3:29.51. ראוי לשים לב גם לרץ הלוקסמבורגי, צ'רלס גרטן, שקבע בחצי הגמר את שיאו האישי, 3:32.86. בני ארצו זכו עד כה במדליה אחת בלבד באתלטיקה. ג'וזף ברתל ניצח באופן די מפתיע בריצת ה-1500 במשחקי הלסינקי 1952, כשהקדים, בין היתר, את רוג'ר באניסטר הבריטי (סיים רביעי), לימים האדם הראשון שיצליח לרדת מארבע הדקות במייל.

15:30: גמר ה-400*4 לנשים: הנבחרת האמריקאית, שתכלול כפי הנראה (גם) את מדליסטית הארד הטריה במקצוע היחידות, אליסון פיליקס, היא הפייבוריטית לניצחון. גם הג'מייקניות, ששתיים מנציגותיה רצו בגמר האישי אתמול והפולניות, שחזקות באופן מסורתי במקצוע, מסוגלות להיאבק על הפודיום.

15:50: גמר ה-400*4 לגברים: כל שמונה הנבחרות שהעפילו לגמר, רצו מהר יותר מהגבול היוקרתי של שלוש הדקות בחצי הגמר. בדומה לריצת הנשים, נציגי ארה"ב, ג'מייקה ופולין הם המועמדים לניצחון, כשגם הבלגים, שנשענים על האחים לבית בורלה, מצטיינים במקצוע הזה, שינעל את תחרויות המסלול במשחקים האולימפיים.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.
Subscribe
Notify of
523 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
2 years ago

למי יש לינק למרתון?

MBK
Editor
MBK
2 years ago

משודר בערוץ 5 ו ביורוספורט

עידו גילרי
Admin
2 years ago

נותרו 10 מובילות 15 ק"מ לסיום.

אלכס דוקורסקי
Editor

מעניין מי "תתקוף" ראשונה מבין הרצות המובילות.

אלכס דוקורסקי
Editor

האחים לבית קובאיאשי, יחד עם נוריאקי קסאי, משתמשים במקפצות הסקי שבאיזור.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

תקופה קצת אחרת של השנה…

MBK
Editor
MBK
2 years ago

קוביאשי???
ההם מהסרט החשוד המידיי?

Yinon Yavor
Editor
2 years ago
Reply to  MBK

בסוף זה היה משהו אחר, אם אתה זוכר…

אלכס דוקורסקי
Editor

חחחח, בהחלט

אלכס דוקורסקי
Editor

הפלניצה של המזרח הרחוק.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

משהו כזה

עגל
עגל
2 years ago

לונה בינתיים בדבוקה המובילה (8 אצניות, קילומטר 32)

אלכס דוקורסקי
Editor

שמונה רצות, ביניהן לונה, נותרו בדבוקה המובילה כעשרה ק"מ לסיום.

אלכס דוקורסקי
Editor

רות צ'פנגטיש הקנייתית, שהתמודדה נהדר עם החום בדוחא שבקטאר באליפות העולם וזכתה במקום הראשון, פרשה מהמרתון האולימפי כעשרה ק"מ לסיום.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

למה כשהן עוברות להליכה הן פורשות בסוף?
אי אפשר לנוח 2-3 דקות ולתת ריסטארט?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

עניין של החלטה אני מניח.

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  MBK

מאוד קשה לחזור. הגוף מרוקן וגם מצב הרוח לא בשמיים…

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  MBK

הן מאוד תחרותיות, לא שווה להמשיך לסבול ולהגיע מקום 30
זה לא כמו שלימדו אותנו בצבא על דבקות במשימה וכל זה
🤣

עידו גילרי
Admin
2 years ago

הקניתיות מתחילות לדלל את הדבוקה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

רגעים קריטים במירוץ

אלכס דוקורסקי
Editor

חמש רצות נותרו, ביניהן לונה.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

מתוך סקרנות
אתה צופה בערוץ הספורט או יורוספורט
אני לא מסוגל לצפות בערוץ הספורט
רדידות והתלהמות של מלובני

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

איפה נחשון כשצריך אותו.
אני ביורוספורט (אבל גם ככה על מיוט)

אלכס דוקורסקי
Editor

יורוספורט וגם על מיוט.

אלכס דוקורסקי
Editor

נחשון נהדר וגם מולי אפשטיין משדר מצוין ובאופן מחכים.

אלכס דוקורסקי
Editor

חמש הרצות המובילות הן לונה, פרס ג'פצ'רצ'יר הקנייתית (אלופת העולם בחצי המרתון), בת ארצה, בריג'יד קוסגי (שיאנית העולם), מולי סיידל מארה"ב ויוניס צ'ביצ'ה צ'ומבה מבחריין.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

וצ'ומבה נושרת

אלכס דוקורסקי
Editor

ארבע נותרו, כשצ'יומבה לא מצליחה לרוץ עם הדבוקה.

אלכס דוקורסקי
Editor

מולי סיידל היא היחידה מבין הארבע שנותרו, שלא ירדה מ-2:20 (שיאה האישי הוא 2:25).

עגל
עגל
2 years ago

קילומטר 36, נשארו 4 מובילות, לונה בינהן!
מסכנות, התנאים נוראיים, זה מאבק פסיכולוגי אדיר מי תוותר ראשונה.
.
לונה צריכה לקחת מים ולהרטיב את עצמה, הכובע נפל לה. שתדחוף לתוך החולצה כמו שהקנייתיות עושות

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  עגל

תנאים ממש נוראיים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

הקניתיות נראות בדרך לברוח

אלכס דוקורסקי
Editor

קוסגיי וג'פצ'ירצ'יר החלו להתרחק מלונה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

זה עכשיו מול סיידל על הארד

אלכס דוקורסקי
Editor

כעת לונה תיאבק עם סיידל על הארד.

אלכס דוקורסקי
Editor

אוי

עידו גילרי
Admin
2 years ago

והיא נשברת…
כמה חבל

אלכס דוקורסקי
Editor

ריצה הירואית של לונה שהסתיימה במפח נפש.

אלכס דוקורסקי
Editor

הבריאות חשובה מהכל.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

נגמר
דה זה וו למרוץ שטח של עומר שפירא

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

לא דומה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

דינמיקה אחרת לגמרי

MBK
Editor
MBK
2 years ago

בתחושה זה דומה
להיות טופ 3 עד 4-4.5 ק״מ לסוף ואז לפרוש/לגמור מחוץ לפודיום

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

אני מבין. אבל לעומר לא היה סיכוי אמיתי לקחת מדליה בסיטואציה שהייתה שם.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

ראית את המירוץ?
הפרשן של יורוספורט דיבר על מדליה לישראלית
אני משער שהוא מבין משהו אלא אם גם הוא אהבל לדעתך

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

ראיתי את כל המירוץ אבל אני לא יודע מי הפרשן – זה לא היה ריאלי. ליורוספורט יש פרשני אוםפניים מעולים אז אני מניח שזה לא היה אחד הרגילים
למעשה גם המדליה האוסטרית הייתה רק בגלל פשלה של המארגנים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

זה לא קשור למה אני חושב עליו אלה לזה שזו הדינמיקה של מירוצי אופניים.
הדבוקה יודעת לתכנן די טוב את הסגירה של הבריחה. הבעיה היחידה הייתה שהם חשבו שהבריחה זה עומר וזו שרכבה איתה. לא קיבלו דיווח על האוסטרית מקדימה.

MBK
Editor
MBK
2 years ago
Reply to  MBK

זה היה ברור
אבל הדינמיקה של המרוץ הייתה כזאת שנראה שלא היה מספיק זמן לפלוטון לסגור
ההולנדית שסיימה 2 הייתה בטוחה שהיא ניצחה
כ 5-6 ק״מ לסוף הפולניה ועומר היו 2-3 בפער של 1:50 והאוסטרית הייתה 5 דקות מהפלוטון
אז השדר והפרשן כבר התחילו לדבר על שפירא והפולניה כחלק מהפודיום

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

תראה גם אני קיוויתי , אבל בדיעבד זה היה בגלל שהפלוטון לא ראה לנגד עיניו את המרחק מהאוסטרית אלא רק את השתיים האחרות ואז הם לא חייבים לתת פול גז. לא יודע מה הם דיברו אבל לי לפחות זה נראה חסר סיכוי. אולי הם חשבו שהפלוטון ויתרו על המרדף. זה לא הרגיש ככה לפי הקצב שלהן.

אלכס דוקורסקי
Editor

מולי סיידל בריצת חייה.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

דווקא היה נראה שהיא מתעייפת ואז לונה פרשה
איזה דכאון כשזה קורה כל כך קרוב לסוף

עידו גילרי
Admin
2 years ago

היא לא תעשה שיא אישי…

אלכס דוקורסקי
Editor

בתנאים האלה שיאים אישיים אינם אפשריים במרתון.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

נו ברור… אני צוחק

אלכס דוקורסקי
Editor
אלכס דוקורסקי
Editor

אינני נביא (אם כבר שוטה), אבל מעריך שלונה לא תקרא ותשמע, ובצדק רב מבחינתה, כל מני שטויות שייכתבו עליה באמצעי התקשורת השונים.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

התקשורת שלנו מהגרועות בכל הזמנים
שאלות לא לעניין
חוסר מיקצועייות
כולם רצו לאולם הג׳ודו ופספסו את המדליה של סמברג

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  MBK

אחד ההבדלים מיורוספורט, למשל, שהם מעמידים במרכז את סיקור הספורטאים ואילו ערוצים אחרים מעניקים משקל גדול גם לשדרים…

עגל
עגל
2 years ago

חבל.
לונה דוחפת את עצמה עד הסוף ונשארת בכוח בחבורה המובילה גם בתנאים הקשים, מנסה ללכת על מדליה. ההימור נכשל.
מענייו אם היא היתה מורידה קצת את הקצב לפני כן, האם זה היה מותיר לה כוח לגמור את המירוץ לפני האמריקאית סיידל?

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  עגל

קשה מאוד להעריך, כי אז אולי סיידל היתה מתרחקת.

עגל
עגל
2 years ago

אין מה לומר, קשים הם חייו של ספורטאי אולימפי.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  עגל

אני דווקא מעריך את זה.

תום
תום
2 years ago

ביזיון של בימוי בכמה דקות האחרונות. למי אכפת מהרצות מחוץ לשלישליה הראשונה?!!?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  תום

אז אתה אומר שזה יותר גרוע מלהתמקד דקות שלמות ברצה די מאחור רק בגלל שהיא דחפה שקית קרח למכנסיים?

עידו גילרי
Admin
2 years ago

קןסגי נראית מבואסת.

אלכס דוקורסקי
Editor

מבואסת או פשוט גמורה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בוא נגיד שהשותפה שלה הגיבה קצת אחרת…

אלכס דוקורסקי
Editor

נכון. תראה, היא רצתה את הזהב, לאור שיאה האישי, אבל עדיין מדובר בהישג כביר.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

רק לגמור את הריצה בתנאים האלה זה הישג כביר

אלכס דוקורסקי
Editor

נכון

אלכס דוקורסקי
Editor

2:37:52 מצוין למאור טיורי, שסיימה ריצה מעולה במקום ה-48.

אלכס דוקורסקי
Editor

מעט פחות מעשר דקות מהר יותר מתוצאתה בריו 2016.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

לונה סיימה את המרוץ בסוף
זה מרגש לראות שהיא חזרה בשביל לסיים

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  MBK

וואו – ריספקט

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  MBK

כל הכבוד!

MBK
Editor
MBK
2 years ago

לונה סיימה 66 לבסוף

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  MBK

ב-2:48:30

Roeezz
Roeezz
2 years ago

גיבורה לונה, מאכזב שהיא נאלצה לפרוש אבל היה תענוג לראות אותה מגיעה עד לשם.

Roeezz
Roeezz
2 years ago
Reply to  Roeezz

או לא לפרוש, אבל לוותר על המקום שלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שאני יעשה תה? עם סומסוםלמעלה? אבל אין סומסום….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בנות ויגדורציק כרגע במקום השני בתרגיל הכידרורים.
מחפשות גמר אולימפי ותהילת עולם, ואמרו אמן.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מתחילים גמר כדורסל. יאללה בלאגן 🙂

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני לא מבין איך לא הצפת את הבעיה המרכזית של נבחרת ארה"ב (לי כמעט ולא יצא לראות אותם משחקים+ –
איך, למען השם, הם מסוגלים לעשות משהוא עם בוקר במצבו הנוכחי?
.
ראית את הנעליים שלו????

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר שלך משליך לבנים – נא טיפולך

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי ארהב נראים כמו הפועל ווסטברוק שברו את הסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בוקר מחמיץ זריקות קלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קול נפץ הקלינגונים
פופ צריך להכניס את טייטום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אחרי שלילי יצא עכשיו התור של בוקר
טייטום נכנס סוף סוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דונאטססססססססססססססס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כל מה שצריך זה למסור לדוראנט. לא מבין מה הדביל גרין עושה על המגרש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דווקא שומר יפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

+100
וברוך, לא לבוא עם שריקות מהבית…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דה שוטהגב 7 אוג 2021 05:47:22
כולם זורקים אבנים דוראנט מסיים רבע עם גו ספרתי לראות אותו משתף פעולה עם גרין – אחחחח – מעלה זכרונות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה הוא מחזיר שם את לילי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזו התקפה מושלמת של הצרפתים, כל הכבוד!!!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לילי מתקשה מאוד שוב מול הגנה בלי שריקות. קשיי הסתגלות 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

אולי לפעמים שימון צודק?
אני חושב שלפחות בעניין לילי, העכברוש, הארדן ובוקר הוא צודק. לוקחים להם את האנד וואן והם יורדים לשחקנים של 18 נקודות למשחק ואפילו פחות.
שים עליהם שומר קרוב או דאבל טים אמיתי והם כלום ושום דבר. תודה לסילבר וסטרן שמזנים את הכדורסל באן בי איי.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכון אבל – תן לו עוד עשרה משחקים והוא נהיה שחקן של 25 נקודות גם כאן. קשיי הסתגלות

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

והם בטח לא כלום הם בלתי עצירים

Smiley
Editor
2 years ago

אם ארה"ב מנצחים, דוראנט צריך לקבל את כל ה-12 מדליות
#דוראנט_נגד_העולם

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לילארד מביך שכח מה זה לשחק כדורסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איך שכח כשאף פעם לא ידע?
הוא חלק בשיטה של סילבר אבל עם קצת הגנה ובלי שריקות ערוותו מתגלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ברור תוריד את השיפוט וכל כוכב בNBA יורד ב10 נקודות, עם זאת לילארד זה הרמאי מספר אחד בליגה, מפחדים להתקרב אליו בליגה, כדורסל אמיתי הוא מביש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טייטום לא ירד כי כמעט ולא שורקים לו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן! – פורנייה עושה הארדן לשחקני הנ.ב.א….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גרין והולידיי סוסים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

+ מיליארד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מוסטפה פול זה הגירסא הצרפתית של טאקו פול? הם אחים או משהו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

השדר אמר שהם לא קשורים.

Smiley
Editor
2 years ago

טאטום צריך להמשיך לתקוף את הסל. לצרפתים אין מישהו שמסוגל לשמור אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פופ דביל מה הוא משחק עם גרין ואדביו על המגרש, שני שחקנים שלא מסוגלים לקלוע או לייצר נקודות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

המשחק מתעלה לרמה נמוכה כמו שמומי אומר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזה אסיסט של באם, היורש של דיאו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אדבאיו נהדר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בלתי עציר דוראנט!!! תענוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט לא בהכרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

JT כבר עם 7

Smiley
Editor
2 years ago

שאר העולם יכולים להיות אופטימים: באולימפיאדה הבאה דוראנט יהיה מבוגר מדי לשחק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

גם אז הוא יתקתק הקליעה לא נעלמת 😎

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Smiley

לא מדויק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

זה רשלנות של גובר להשאיר את דוראנט על הפינה מ3 הוא קולע בעיניים עצומות משם, איזה בלוף זה גובר לא יודע איך הצדיקו את החוזה הנורא שלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גרשון עד כה יותר טוב מליילארד ובוקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הגנה של ארהב חחח מוצר לשמור יוצאים כמו רוצחים לסקרינים לא כמו בnba שהשחקן עצל ומיואש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

דוראנט כל הזמן נופל ונחבט. גם בגלל שהוא מתאמץ, וגם בגלל שהוא אחד הגבוהים של האמריקאים וחוטף מהסנטרים הצרפתים. צריך לקוות שהוא לא יפצע.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכון. לא טוב שהוא שומר על גובר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

למה קלדון לא משחק? יוחלף דוראנט לאלתר!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זאק לאבין יא רך פח תעשה עבירה מההאתה מסתכל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דוראנט עם חוזה של כ 50 מליון לשנה ב 4 השנים…
מטורף לגמרי. הוא חייב לשמור על הרגליים עכשיו, שלא ייפצע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נהייתם גיישון .ת??😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם דמיאן העלימו אותו על הספסל 😂😂 בצדק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליליארד נכנס מצמצמים 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא הבנתי ןלמה פוףףף מתעקש על לילי?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מה לילארד עושה על המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פח זה יאבסולה חח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פאול טוב טייטום בכלל יש לו משחק מצוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נתנו לטייטום קליר פאת כמו בליגה קוסט טו קוסט😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר על הקו כמו יאניס 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח דריימונד בקושי מצליח להקפיץ כדור שהוא רץ 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אפס ענק לא יודע איך פופ שם אותו בנבחרת

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לווין חמור בלי גרביים שחקן טיפש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פעם שניה שפורנייה גונב שריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורנייה עושה פלופים לשחקני הnba🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל עוד גרין ודיימ במגרש יש לצרפתים סיכוי הבעיה זה דוראנט 😂

Smiley
Editor
2 years ago

ארה"ב צריכים לתקוף את הסל באגרסיביות במקום לסמוך על הסטטיסטיקה מהשלוש שתתיישר.
לפחות הם הבינו שאם הם שומרים אף קבוצה לא מסוגלת לשים עליהם סל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

המשחק האמריקאי נתקע ברגע שפוףף החזיר את לילי.
למה להתעקש על מה שלא עובד?

גיא הירוק
Admin
2 years ago

דוראנט. כבוד.
מה שהוא עושה על הפרקט,
מעבר ליכולת –
האנרגיות. אדיר.
אני יודע שיש חסרי (חסר) מושג שלא ברור להם ולא מסוגלים להבין,
אבל יש מחיר וסיכון עם מה שהוא מביא לפרקט.
.
תותח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש שחקן שאין לו סיכון להיפצע מתישהו?

גיא הירוק
Admin
2 years ago

הסיכון של טייטום נמוך בהרבה מזה של דוראנט.
הייתי מנסה להסביר שוב. אבל זה חסר טעם.

Smiley
Editor
2 years ago

הבחור הזה אחד המצייצים המצחיקים – שווה לעקוב
https://twitter.com/WorldWideWob/status/1423842542299275264?s=20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרשון השמן על kd זה מה שיש לצרפת להציע?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בבטן יש לו בן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גובר מלך הקלינגונים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קיידי עם 21 אבל לא פוגע משלוש טייטום טוב מאוד הולידיי ואדבאיו נהדרים בהגנה גרין טוב וחזק.
גובר מעולה כל הטורניר, פורנייה מצויין, שאר הצרפתים מתקשים להגיע לזריקות אמיתיות
ברבע השלישי זה ייגמר 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יפ דוראנט יעלה לגמור את הטקס רוצה גם mvp טורניר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בכל מקרה מגיע לו.
עם פוףף היה נותן יותר דקות גם לטייטום על חשבון לילי זאק ובוק החיים היו יותר קלים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יאללה פופ, לפתוח פער ברבע השלישי ואז לתת לקלדון להכריע אום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבאגט בתמונה גובר מנגר מהקו וחבל עבורם.
גרשון זה קוריוז אין לו מה לחפש בnba וגם לא בנבחרת וגם לא בנהריה אין לצרפתים איזה אתלט ארוך אחר גם נגר במקום גרשון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כן, ועם הדובי חומקי הזה הם ניצחו את ארהב במשחק הראשון.
פופ זה לפעמים רק פווףףף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מי שמחזיקים את טים USA על הגב זה דוראנט וטייטום
אם פופ ייתן להם לשחק ביחד יותר זמן המשחק שלו. עם ימשיך לסמוך על לילי ובוק הוא סתם פוףף.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

21 נקודות לדוראנט במחצית.
מעניין מדוע הוא לא זוכה לאותו יחס בהגנה לו זכה לוקה.
.
(יכול להיות, אולי, שקל יותר להתמקד המוביל כדור?
יכול להיות, אולי, שקשה להביא שמירה כפולה מוקדמת מול סגל עם מנהלי משחק שבקלות הופכים התקפה של 4 על 3 לנקודות קלות?
אם יהיה צמוד לקראת הסיום,
בהחלט יכול להיות שנתחיל לראות ניסיונות ללחץ במטרה להוציא את הכדור מהידיים של דוראנט.
כל בר דעת מבין שזה לא פשוט לבצע הגנה כזו כפי שזה פשוט לכתוב פעם אחר פעם חחחחח דאבל פח חחחח מאמן זבל סילבר קליר פח ח חחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כתבנו בעבר – אתה צודק – קשה להביא דאבל על דוראנט כי הוא לא נוגע הרבה זמן בכדור. הרבה פעמים מקבל בספוט ומגיע לקליעה עם כדרור או שניים. הוא גם גבוה מאוד ומוסר טוב

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ומה עם בוקר? לא מתכוון להגיע היום? דיברת איתו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה באת עם דוראנט חח דוראנט יוניקורן עם קליעה פסיכית זה לא שיקצה או לוקה וגם את דוראנט אפשר להאט עם הגנה טובה המאמן הצרפתי מפגר ששם עליו את גרשון ב1 על 1 אני מעדיף שאחרים ינסו לנצח אותי ושוב נבחרת ארהב זה הרכב אולבטארים לא הנגרים שיש למלא קבוצות בליגה…
יחסי הכוחות זה לא כמו ארהב נגד צרםת והיתר בין קבוצות הליגה….
למה לרמות את הציבור
תמשיך לשמור על אחרים ןלתת לדוראנט לשים עליך 50 ולנגב אותך בדרך לזהב 😂😂😂 קליר פאת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לבוק אני עוד יכול לסלוח על טורניר גרוע יחסית בגלל שהגיע מהר אחרי פיינל קשה למשחקי הנבחרת.
ללילי כריות אי אפשר לסלוח. אולי יתחיל סוף סוף לשחק כדורסל בלי הקפיצות על ההגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך.יוצאים לסקרין על דה קולו מתי יצאו ככה בnba 😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח השופטים דופקים את דה קולו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הולידיי בהגנה זה מוזיקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

פוףףף זה פרד עקשן, חמור חמורותיים. למה להתעקש על לילי ובוק שהם ביחד בחצי עם נקודה אחת בלבד?
למהההההההההההההההה????
אם זה לא עובד ולא עבד, למה להתעקש?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בדוראנט ננוחם 🙂

Smiley
Editor
2 years ago

תענוג לראות את הולידיי שומר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיישון: אל תביאו דאבל טים על דוראנט האחרים יעשו 4 על 3 קל 😂😂😂😂

דוראנט: טוב גיישון 😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא יאמן!!! דה קולו קיבל שריקה !!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממתי יאבסולה קולע? ועוד שלשות? ועוד 2? מהרגע שלכלכתי עליו 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ככה זה כשלילי במגרש….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיישון חטפת נוק אאוט כזה מהיר עוד לא ראיתי מאמן צרפת מאמץ הגנת טנש ובדרך להיות מנוגב עם 50 של דוראנט לזהב לא עדיף לנסות להמר על היתר שיקלעו ב4 על 3? אולי לא יצליח אבל שווה לנסות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לילי חאב א שוט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תוציא את דוראנט! הוא משתולל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח פורנייה ניסה להוציא 3 זריקות nba השוםטים אומרים לו לא היום

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לילי גם עם 2 אס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי מקפיץ כמו ילד בכיתה א 2 כדרורים והכדור בורח לו מהיד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו יאבסולה 😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הסל של טייטום התחיל מגרין ודוראנט. אסור היה לדוראנט לעזוב את המפרץ איזה באסה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

JT
פוט דה בול אין דה סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום תפס בטחון עושה דריבלס הנדלס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח קיידי סוציאליסט

Smiley
Editor
2 years ago

הולידיי החליט לעצור בעצמו את צרפת בהגנה. מדהים מה שהוא עושה ברבע השלישי

Smiley
Editor
2 years ago

Kirk Goldsberry
@kirkgoldsberry
Most Times Scoring 100+ Points in a Single Olympics |
United States Men's National Team History

Kevin Durant ……. 3 2012, 2016, 2021
LeBron James ….. 2 2008, 2012
Michael Jordan … 2 1984, 1992

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלי פורהייה ודה קולו אין מי יקלע ויצור לעצמו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זהו
נראה לי תמ"א
הצרפתים יכולים כשלילי ובוקר ביחד במגרש אבל טייטום דוראנט גרין וגרו זה משהו שקשה מאד לעצור.
מי שלא רואה את חכמת המשחק של גרין, רפה הבנה. אפילו אתה וברוך שימון, עם כל הידע והניסיון שיש לכם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט יצא כמה שניות ריצת 6 0

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ארהב עושים הכל שיהיה משחק בסוף עוד יברח להם מומנטום זה דבר לא נשלט הם לא רוצים קלאץ יאללה פופ תחזיר את דוראנט שלא יהיו פאדיחות

Smiley
Editor
2 years ago

האמריקאים במקום להרוג את המשחק משאירים את הצרפתים בתמונה לקראת הרבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר פח לא נורמלי איזה נגר חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה קרא לפופ? איך נהייה פתאום פווףףף?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מדוע להתעקש על מה שלא עובד?
הוא צריך לזרוק בוץ את בוקר ולהחזיר את הולידיי וגם את JT

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ארהב מסתבכים הולידיי ומידלטון עושים שטויות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה פווףףף
עם החלטות טפשיות לגבי מי על המגרש ומי לא.
אני מתחיל להסכים עם מנחמנו שפופ הפך לפווףףף, גם אם יקח זהב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שדוראנט לא זורק אחרים מאבדים את הראש פעמיים דאבל טים פעמיים איב והחטאה
גיישון: לא צריך דאבל טים הם ישחקו 4 על 3 תנו לגרשון לסגור את דוראנט שיקלע 50

גיא הירוק
Admin
2 years ago

תגובה חשודה,
זה מדהים עד כמה אתה לא מבין. מתבונן ופשוט לא מבין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא מבין 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לילי חאב א שוט 🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

יפ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

למה לילי במגרש?
אין איזה גרו אלוף אן בי איי על הספסל?
למה?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הוא מצויין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סעמטק דיים הזה נזכר לקלוע

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הולידיי עולה ביוקר הרבה שטויות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר פח לא נורמלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר נגר על מהקו נוראי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קלינגגגג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום סוגר את הטקסייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטקס נסגר גובר לא יודע מה עושים כדור בצבע איזה נגר על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העונשין הרג את צרפת

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קיידי נרדם אבל נראה שזה גמור

Reuven Barel
Editor
2 years ago

אין מישהו שנראה יותר צרפתי מדה קולו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט שעה לא נוגע בכדור חח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

נו באמת, נשארה דקה וחצי, תן לנו קצת קלדון

Reuven Barel
Editor
2 years ago

הוא שיחק בטורניר ?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני חושב שלילי עם 10 נקודות ברבע הרביעי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כן גמר את המשלק שהורידו ל3 קלע מיד ריינג אס ואז שלשה נעל את הטקס

Smiley
Editor
2 years ago

ברגע שדוראנט לקח הפסקה על המגרש, האמריקאים לא מסוגלים לשים סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי מוחא כפיים ראיתם איך הוא מעודד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העונשין הרג את צרפת היום מלא החטאות גובר הפח

Smiley
Editor
2 years ago

איזו קומדיה

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

כנראה לדוראנט הייתה איזו תוכנית סודית ברבע הרביעי…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דוראנט נעלם ברביעי. מוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם דריי על המגרש לשלוח לקו מהר😁

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

לא מבין למה דוראנט נרדם
לא מבין איך ליליארד מחטיא 2 עונשין
ממש כאילו עושים בכוונה שיהיה מתח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מי שלא מעלה את קלדון בזמן, סופו שמסתבך בסוף המשחק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ניהול משחק מחפור של פוףףףף
מנחם צדק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תאכלס בקלאץ זה היה לילארד עם 2 שלשות ו-2 ג׳אמפרים ברביעי (נדמה לי)

Smiley
Editor
2 years ago

לא ממשחקי הגמר המשובחים ביותר אבל האמריקאים עשו את העבודה. דוראנט והולידיי חייבים להיות בחמישיית הטורניר

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

שאפו לצרפתים. נתנו טורניר מצויין, אבל דוראנט הוא פשוט אופרה אחרת שהכסף על השולחן

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Smiley

נכון ונכון

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

והולידיי פשוט הרג את כל מי שהיה מולו. חוליית חיסול של איש אחד עם ריאות של לוויתן

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Smiley

נכון אבל ברביעי הרג גם את אלה שהיו איתו 🙂

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה היה מצחיק כי דוראנט פשוט נח על המגרש והאמריקאים הסתבכו. טאטום היה מצויין, מיסמצ' מול כל צרפתי ובמחצית השנייה הוא לא ראה מספיק כדור.
לילארד לפחות הציל מעט מהכבוד שלו עם רבע רביעי טוב.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Smiley

תן לו עוד כמה משחקים להבין את השיפוט והוא על 25 בהליכה כל משחק. הוא קלעי על

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

אם יחליט להופיע לטורניר הבא יקבל את ההזדמנות לתקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חמישיית הטורניר לצערי אין מקום להולידיי מילס לוקה פורנייה דוראנט גובר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פופ לדה קולו: בוא לס״א אני צריך מישהו שמסוגל לשים סל…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חמוד הגובר הזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מסכן גווובררר
לוקח את ההפסד קשה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מי זה שם ואן גנדי?

Smiley
Editor
2 years ago

Rob Perez
@WorldWideWob
Jrue Holiday please go on vacation or at the very least catch a nap we beg you.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

מה שניצח את המשחק עבור ארה"ב זו ההגנה.
שאפו להולידיי שהביא לפרקט את כל מה שהיה כל כך חשוב לאליפות של הבאקס.
איזה סיום אדיר לשנה נהדרת עבורו.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תאכלס הצרפתים קלעו כמו האמריקאים בערך, אבל 9:18 באיבודים זה ההפרש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

נכון ואל תשכח החלטות לא טובות של פופוביץ כשהמשחק היה כבר בכיס.
אתה לא שוכח את השחקן השני הכי החם שלך על הספסל בסוף המשחק כשהצרפתים מצמצמים.
כמו מים מתחת לגשר…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הבן שלך נתן משחק מצויין 👍

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

הילד ענק ועושה את זה בלי עזרה לסילבר והפרשים הפישים…

Yp
Yp
2 years ago

בוקר טוב לכולם
לא לעיתים קרובות אני רואה משחק ולא מבין מה אני רואה .
מישהו יכול להסביר למה KD לקח זריקה אחת כל הרבע הרביעי ? זה משהו שהוא יזם או שזו תכנית משחק של המאמן או שמא הגנה אדירה של צרפת ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Yp

פופ?

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  Yp

הדאבל טים של שמעון גמר אותו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האכילס של גיישון וה" עייפות" 😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Yp

עייפות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה שבת שלום לכולם ניפגש בגמר הכללי דוראנטהארדןקיירי נגד לברוןדייוויסראסכרמלו

גיא הירוק
Admin
2 years ago

ובניפוי הקלולסיות של תגובה חשודה –
דוראנט נראה גמור לגמרי בחצי השני.
בדקות האחרונות הוא פעם אחר פעם נתקע בפינה וצפה באחרים (לילארד, טייטום) עושים מהלכים.
המחצית הראשונה הייתה פיזית מאוד, ובכל פעם שרץ לטופ אוף דה קי לקבל כדור ואז התקרב לאזור המיד ריינג' שהוא כל כך יכיל ממנו, הוא פגש בדרך הגנב פיזית מאוד שלא חסכה במגע.
תוסיף השקעה אדירה בהגנה (שאפו גל על זה, מגיע לו),
יתקבל שחקן עם מצבר גמור.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

(תגובה ל-yp)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי. ההגנה על הגבוהים הרגה אותו כמו עם הארל בסדרה נגד הקליפרס ב-2019. היום באמת חששתי על האכילס

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני צופה בו משחק,
רואה את ההחלטות האלו שמגיעות הסופי משחקים,
ומגיע להבנה שמדובר השחקן עם רצון אדיר.
הבעיה השחקנים כאלו שהרצון לפעמים יכול לפגוע.
.
זה לא מוריד מההערכה כלפיו, שעבורי צמחה פלאים בשנה האחרונה
(תמיד החזקתי ממנו סקורר על. אבל אלו הדברים הנוספים/המאמץ שגורמים לכבד שחקן)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כל מילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרוב שהוא גמור הוא מסיים משחקים ברבע 3 ונח ברביעי ומנגב כל הדרך לזהב אין ספק הוא עייף גמור ותכף האכילס מגיע 😂😂😂😂😂
אולי בשנה הבאה

גיא הירוק
Admin
2 years ago

מפליא בכל פעם מחדש.
ההתרחשויות מנפצות (שוב ושוב ושוב) את ההבלים שאתה מפיץ לכל עבר במרשתת למול המציאות,
ועדיין אתה עם מנטרת הסמיילים הבוכים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמע אחרי קריסת התיאוריות שלכם כל העונה הייתי לוקח הפסקת פגרה מה שחטפתם באולימםיאדה ובפלייאוף זה נוק אאוטים אחד השני חמנטרות לחץ לא עוזר דאבל טים לא עוזר חוקי הnba תמיד היו אותו דבר ונאכפו אותו דבר ללוקה יש עיניים בגב החיסול של כריס פול שחקני הnba עייפים ואין להם כושר 😂😂😂😂😂😂😂😂
תשמע צריך לבנות פארק מכבסות בשביל טנש

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אתה בטוח שאתה צופה בכדורסל?
נראה לפרקים שאתה מתבלבל עם המשחק מהשכונה.
.
לא צפית באותו משחק בו דוראנט נעלם בהארכה?
לא ראית את הרבע הרביעי היום?
לא ראית את ההבדל בין השמירה על דוראנט לבין השמירה על לוקה?
.
כל התיאוריות שלך מתנדפות לנוכח המציאות,
וכל שנותר לך זה לכתוב חחח ולזרוק כמה סמיילים בניסיון לכסות את היעדר ההבנה יוצא הדופן.
.
כן, כולם יכולים לשחק 48 דקות אבל הם פשוט עצלנים …
כן, דאבל טים עובד כל הזמן, לכן אותה קבוצה תעשה את זנץה במקרים מסוימים, תוותר במקרים אחרים (מאמן אדיוט. אם רק היה מקשיב לשמעון תגובה חשודה)
.
האמת, רשימת השטויות שלך כל כך ארוכה,
עד שצריך פוסט שלם בשביל לכסות הכל…
#זו לא בושה להיות גאלינרי
# יאנג פח אשפה גדול שלא אבחר לאולסטאר בשכונה
#לברון לא יחתום הלייקרס בלי עוד 2 כוכבים
#יאניס נגר לא ייקח את מילווקי לשומקום

Yp
Yp
2 years ago

הי גיא
מתבקש לשאול,למה המאמן לא נתן לו מנוחה ב-4 דקות הראשונות של הרבע ? ממילא שיחקו 4 נגד 4 .
אם לסכם את הטורניר בכמה מילים לפי מה שראיתי :
1.הסגל הזה מבחינת כח אדם לא היה הרבה יותר טוב מהסגל של 2019 . ההבדל המשמעותי ביותר שהביא מקום ראשון במקום שביעי היה KD , וכמובן שהולידיי היה אקס פקטור שלא הרבה אנשים חזו .
2.מאד בולט שהדור החדש הרבה פחות סתגלן למשחק הבינלאומי מאשר הדור הותיק . חלק מזה מן הסתם קשור להעלמות הפיזיות מהליגה .
3.בהנחה ש-KD יודיע היום על פרישה מהנבחרת ( אני מאד מקווה שזה מה שיעשה ) , ההגמוניה האמריקאית לדעתי צפויה להסתיים . לא רואה מישהו מהדור החדש בא ונותן טורנירים שלמים ברמה הזאת , ובלי כוכב ברמה הזאת כל משחק יהיה קשה . הבחור סחב על הגב את הנבחרת 4 טורנירים שכולם הסתיימו בזהב , לא רואה מי יכול להחליף אותו .
4.וצריך להגיד מילה רעה על הכוכבים שהעדיפו לא ליצג את המדינה שלהם למרות שיכלו בריאותית.

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  Yp

דוראנט שחקן על. ללא ספק יחסר.
.
יש כל כך הרבה כישרון בליגה הזו,
יהיו אחרים שיחקו את המושכות.
.
אישית,
אני לא מסכים עם הביקורת.
היה ודוראנט היה בוחר שלא להשתתף,
האם צריך היה לכתוב מילה רעה על בחירתו?
לטעמי,
ממש לא.
קח בחשבון את העונה האחרונה עם המנוחה הקצרה ועומס המשחקים.
הבחירה לנוח מתבקשת והגיונית.

Yp
Yp
2 years ago

תודה לכל המגיבים על התגובה
מה שכתבתי זו דעה אוביקטיבית עד כמה שניתן ולא מבוססת על אהדתי הידועה ל-KD . אני עוקב אחרי הטורניר האולימפי משנת 1972 , וצפיתי בכל השידורים מאז שהתחילו לשדר בארץ בשנת 1984 .
במהלך השנים ראיתי רק שחקן אמריקאי אחד שהיה לו אימפקט בכדורסל הבינלאומי כמו של KD וזה היה מייקל. ציינתי כבר בעבר , לא כל כוכב נבא יגיע בפיבא לרמתו בנבא ומעט מאד שחקנים עשו את זה על פני כמה טורנירים.דוראנט של פיבא עולה על דוראנט של הנבא , ולכן יווצר חלל גדול שאני לא רואה כרגע איך יתמלא . בגילי המופלג הפנמתי שהפתגם של דה גול מאד קליט אבל לא הוא לא אמת מוחלטת .

Yp
Yp
2 years ago
Reply to  Yp

גיא שבת שלום
אני לא רוצה להצטייר כהייטר , אבל כשניק רייט שיחד עם שאנון שארפ הם השופרות המובהקים של ג'יימס בתקשורת , אומר בתכנית שלו שהוא תומך בסלובניה וכמה שהוא יצחק על KD אחרי שיובס על ידי דונצ'יץ , זה מעורר אצלי ספק לגבי העמדה של ג'יימס .
סטף קארי ייצג את מדינתו בשני מונדובסקט . מעולם לא שיחק באולימפיאדה , ואני מפקפק אם ישחק בעתיד .

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  Yp

אישית, אני בוחר שלא לבזבז את זמני על צהובונים. לא מעניין אותי מה אומר "פרשן" כזה או אחר,
וזה היות והמניע המוביל כיום בתקשורת שמכסה את הספורט הוא רייטינג.

Yp
Yp
2 years ago
Reply to  Yp

גיא
טול קורה מבין עיניך . מחנה ג'יימס ייחל לכשלון הנבחרת במסגרת ה-mind games שהם מנהלים מול הנטס . ג'יימס היה יכול פשוט לפרסם ציוץ תמיכה בנבחרת ולפוצץ את התיאוריה שלי ובחר לא לעשות את זה ( להתנער מניק רייט ) . דוראנט לקח פה סיכון עצום , גם בריאותי וגם תדמיתי , וזה פשוט נס שזה הסתיים ככה . אגב , סטף פרסם ציוץ כזה .

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  Yp

את הערכתי לדוראנט כתבתי.
.
מה הספורטאים מפרסמים כאשר הם לא משחקים,
עד כמה דוש ספורטאי כזה או אחר (כן, אני מדבר על לברון),
זה לא ממש מעניין אותי.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Yp

אני חושב קצת אחרת.
נכון לגבי הסגל – למרות שבוקר ודיים לא היו ב-19 וזה משמעותי.
אם קיידי יפרוש יבואו אחרים. הכישרון בארה״ב בלתי נדלה. ב-19 הם היו ילדים.
מעבר לזה – פופ בתצוגת אימון רעה גם הערב. שחק את דוראנט וייבש יותר מדי את טייטום.
עם מאמן טוב ארה״ב ינצחו את כולם. כוכבים אחרים יתעלו.

Yp
Yp
2 years ago
Reply to  דה שוט

שחקן העבר שבת שלום
בהחלט מודע ללילארד ובוקר , הענין הוא שלאורך טורניר הם לא סיפקו את הסחורה . כמו שעידו אמר , הנבחרת הזו נבנתה סביב זה שדוראנט יחזיק אותה במשחק עד שכוכב תורן יתעורר ויתן את האקסטרה .
תוציא אותו מהמשוואה , מה היה עושה אותו סגל ?
אני מסכים שפופ בפיבא פחות מוצלח מפופ בנבא ופחות מוצלח מששבסקי , כי זה לא אותו כדורסל . הכדורסל ששבסקי מכיר כל החיים הרבה יותר דומה לפיבא , והיה לו קל יותר להסתגל , וגם הוא הפסיד בטורניר הראשון שלו בגלל חוסר התאקלמות .

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Yp

לטעמי הסגל הנוכחי טוב משמעותית מזה של 2019. אני גם חושש שהבעיה היא תוכנית המשחק של פופוביץ' ומה שהוא מנסה לעשות עם הסגל. השחקנים אצל ששבסקי נראו הרבה יותר משוחררים (במיוחד באליפות העולם של 2014 שהארדן וקיירי שרפו את כל מי שעמד מולם).
.
אם האולימפיאדה הייתה מתרחשת כרגיל ב-2020, לדעתי רוב הכוכבים כן היו מגיעים. הקורונה שהכריחה שינויים בלוחות הזמנים גרמה לרבים מהם לותר.
פה צריל להוריד את הכובע כלפי KD שבא כמו גדול והוביל את הנבחרת לזכייה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הילדות של ויגדורציק עלו לגמר מהמקום הרביעי.
נחזיק אצבעות שמחר ישפרו מיקום ויביאו מדליונסקי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עוד שעתיים לינוי וזליקמן
התקווה לעוד מדליה, הלוואי מכסף שנוכל להשלים סרייה.

Smiley
Editor
2 years ago

Shams Charania
@ShamsCharania
Sources: Damian Lillard played through an abdomen injury during Team USA’s Tokyo Olympics run, which will require further testing upon return to the States. Lillard wanted to continue playing to help USA capture the gold medal.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

עלה על שיטת התאגיד גם הוא פצוע כוכבי הnba עושים פלופינג גם בתקשורת עם כתבי החצר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חישוקים של אשרם עברהפעם בשלום
מחכים לניקוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

27.550
וואו, יופי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ועכשיו אחרי התרגיל הראשון לינוי ראשונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זליקמן אחרונה

סתם אחת
סתם אחת
2 years ago

יש למישהו קישור ללינוי וזליקמן?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יופי של תרגיל עם ניקוד גבוה וטוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

של זליקמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הכדור כמעט וברח לבולגריה בחלקיק שניה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גם הכדור של לירון עבר בשלום
נראה מה אומרים השופטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

28.300

Yp
Yp
2 years ago

אני לא מאמין שאני כותב את זה , אבל אני צופה בהתעמלות אמנותית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Yp

אתה אוהב אמנות? ציורים? מוסיקה וכו?
אז למה לא התעמלות אמנותית?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה יפה
אני נהנה מדברים יפים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני חושב שהכדור קצת ברח שם לדינה, נראה מה אומרים השופטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ניקול טפסה מקום, אשרם עדין ראשונה עם 0.350 על דינה ושות

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אני מנסה, ולא מצליח.
לא מצליח למצוא הבדלים התרגילים וביצוע.
.
ברור לי שהבעיה היא בי.
הרי אין בכלל ספק שמדובר בספורטאיות אדירות,
עם יכולות יוצאות דופן של גמישות, קואורדינציה וריכוז.
מה לעשות,
הורגלתי לבחון קודם כל כוח וסיבולת.
.
שיהיה להן בהצלחה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כח?
כח ביחס למה?
יש להן המון כח וסיבולת ביחס לביומסת גוף שיש בהן

גיא הירוק
Admin
2 years ago

צודק, יד משמעית.
לימדו אותנו, אוהדי הספורט, לבחון אתלטיות ב-"הכי גבוה, הכי רחוק, הכי מהיר".
גמישות, שיווי משקל וקאורדינציה, פחות.
.
מה לעשות, שאין קטגוריות משקל בספרינט ל-100 מטרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וואו, אברינה עם תרגיל קשה ונהדר באלות

Yp
Yp
2 years ago

בוקר טוב רזי
אוהב מוסיקה , נהניתי מאד ממקבץ צ'ייקובסקי.
מבחינה אתלטית , איך זה ביחס להתעמלות רגילה ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Yp

בוקר מצויין אבל במשחק הבוקר הוא היה על הפנים ולמרות זאת בדוראנט ננוחם.
מבחינה אתלטית אני חושב שזה כמעט שווה ערך. המאמץ הוא גדול מאד וצריך המון המון קואורדינציה.
עניין של השקפת עולם ואני בטוח שרבים יחלקו עליי

Yp
Yp
2 years ago

הי רזי
הוא ממש לא היה על הפנים . חבל רק שלא הגיע לממוצע שלו בגמרים אולימפיים ( חסרה נקודה ) . JT היה נהדר,אבל הוא לא עקבי . בהנחה שהוא יהיה העוגן של הנבחרת פוסט KD , יש כמה אלמנטים טעוני שיפור כדי שיוכל להכנס לנעליים האלו.אתה בקבוצה של שמעון מבחינת ההעדפות לעונה הבאה ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Yp

נעליים ענקיות
לא מאמין שיכנס אליהן
הוא ענק אבל הוא לא יהיה לעולם קובי
זו דעתי
אני חושב שהלייקרס לוקחים השנה עם כולם בריאים, מקווה להתבדות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הנה ניקול עולה לאלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ציון חביב אבל חבל שבתרגיל הראשון קבלה ציון חלש יסית לשאר.
קשה לסגור את הפער אם התרגילים לא ברמה הכי גבוהה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לינוי באלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נהדרת

סתם אחת
סתם אחת
2 years ago

היא מושלמת, פשוט מושלמת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שיואוווו
היא כל כך קרובה לזהב כרגע שזה לא ייאמן….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הנה דינה הנוראה ונהדרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אוופס
הבאה בתור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הבולגריה עם גרביון קרוע סטייל פאנק

Yp
Yp
2 years ago

רזי , אני מכבה את הטיוי למניעת ניחוס .ממשיך להתעדכן מהתגובות שלך .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לינוי קרובה מאד
עוד מאמץ אחד בסרט והיא יכולה להיות עם מה שכולנו רוצים….
חתיכה זהב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

האברינות לא מפסיקות לערער על החלטות השיפוט….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כבר למדנו שהעירעורים האלה שווים לפעמים משהו

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

בעודי צופה בתרגילי הריתמיקה אני לא מצליח שלא לחשוב האם אנדרה איגואדלה יצליח לגרום לוויגינס לחדור יותר לסל ולנצל את יתרון האתלטיות שלו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הבולגריה כבר הבינה שמדליה אין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ניקול נרגשת בצורה מופגנת. היא מאושרת שהגיעה הלום וסיימה. לדעתי מקום שמיני או תשיעי.
עשתה את המקסימום

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

אני חושב, בהתחשב בעובדה שאמא שלה היא המאמנת הראשית, שהיא בעיקר שמחה לצאת לחירות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

העיניים של מאמנות הבולגריה אומרות הכל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עכשיו לינוי בתרגיל שיקבע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אויי
לא
תנו לנו כסף

אור
אור
2 years ago

זליקמן תסיים שביעית

גיא הירוק
Admin
2 years ago

איזה ענף אכזרי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יש מדליה
אולי כסף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

רגע
לדעתי אולי זהב
הכל תלוי בדינה אם תתן מושלם זה יהיה כמו חץבלב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נחכה עוד מתעמלת לפני דינה בשביל לראות אם יש כסף או שאולי זהב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תיכף רגע האמת

גיא הירוק
Admin
2 years ago

זה החלק הכי מבאס בתחרות –
לקוות שיריבה אחרת תעשה גם הי טעות.
.
אין לי מושג איך זה יגמר.
אין לי מושג בכלל בענף הזה.
אבל אי אפשר שלא להעריך ספורטאית שכזו.
כבוד.

עגל
עגל
2 years ago

הבנתי שיש ללינוי עדיין סיכוי לזהב

עגל
עגל
2 years ago

לי אין בעיה לקוות שהאברינה השניה תפיל את הסרט.
מה הבעיה, זה לא כמו ששימון מקווה לפציעה של שחקן.
שתפיל, תתכוף, תרים ותמשיך.
האבנט דה ג’ואיש פיפל סאפרד אינף?!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דינ אברינה עם תרגיל מושלם
נראה מה השופטים נותנים ונחזיק אצבעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זליקמן ולינוי מחובקות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יפ!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הצטרפתי באמצע לא נכנסתי לכאן כדי לא לנחס

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  פאקו

תהיה רגע פאקו תשתה מים 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יההההההההההההההההההההההההההההה
הגיעו ימות המשיח, שתי מדליות זהב שתי ארד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

האברינות שוב יגישו ערעור?

Reuven Barel
Editor
2 years ago

ביקשו ולא התקבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ברור שזה מה שקורה

Reuven Barel
Editor
2 years ago

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

יש ערעור. מזודות כסף עוברות מיד ליד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש רק שימון אחד, אבוד לך

עגל
עגל
2 years ago

יש !
מסתבר שיש לנו עוד ווינרית ענקית שיודעת להתעלות במאני טיים
כל הכבטד ללינוי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איזה מסע לינוי אשרם אלופה מדהימה

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

נדחה. פאקו צדק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ניקול מקום 7 מכובד מאד!

אלכס דוקורסקי
Editor
אלכס דוקורסקי
Editor

כל הכבוד ללינוי ולמאמנת שלה. הישג נהדר!

גיא הירוק
Admin
2 years ago

תותחית. כל הכבוד!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הנה הבכי
כל הלחץ נשטף החוצה בנהרות בכי, קלישאות חבוטות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ההפרש מ-דינה 0.150….

Yp
Yp
2 years ago

איזו פריצה של הספורט הישראלי , ואו .
הישג נפלא ללינוי אשרם .
הרבה ברכות .
רזי , איך זה נחשב יחסית להישג של ארטיום ? זה באותה דרגה ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Yp

ערכתי את התגובה
קטונתי!

אור
אור
2 years ago
Reply to  Yp

לדעתי "נחשב" יותר כי זה קרב רב לעומת מכשיר אחד

thejanitor
thejanitor
2 years ago
Reply to  אור

גם התעלתה במעמד וגברה על שתי פייבוריטיות לעומת ארטיום שהיה מועמד פייבוריט

אור
אור
2 years ago
Reply to  thejanitor

כן, התכוונתי באופן עקרוני קרב רב בהתעמלות מכשירים הכי נחשב אבל אחריו הייתי שם את זה של האומנותית לפני תרגיל ספציפי במכשירים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מוריה
אני מודה לך בשם הוועד האולימפי ובמיוחד בשם לינוי ופיאט פונטו, על שלא צפית בתחרויות שלהם מטעמים ברורים
🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כפי שאמרתי צפיתי מהאמצע אבל לא נכנסתי לבלוג מטעמי נודניק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וזה עבד, אז כבוד לנודניק
😉

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  פאקו

סתם נראה לך יש שיגורים מהצפון?

אור
אור
2 years ago

סמיילי צוחק ועצוב בו זמנית

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

הענף הזה ישראלי מלא מלא, הבנות כולן ילידות הארץ וגם אילת זוסמן המאמנת (גם אם נולדה בחול) עברה את ההכשרה המקצועית שלה בארץ אבל התשתית שעליו הענף נבנה הובא מחול על ידי מהגרות. זו דוגמא לחשיבות שיש למהגרים בחחברה, כל חברה. הם מוסיפים ידע, רצון וכשרון. חברות שמסתגרות מתנונות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

העלייה מרוסיה מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.
עלייה טובה מאד. ולא משווה אותה לעליות אחרות נגד העין של ה PC.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂😂
ולא משווה אותה לעליות אחרות נגד העין של ה PC.

אלכס דוקורסקי
Editor

חושב שכמעט בכל מדינה שהיא מצטיינת בענף הזה, ואינה אחת ממדינות ברית המועצות לשעבר, המהגרות משם פיתחו אותו בארצן החדשה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

כל הכבוד לה. הישג מרשים.

אור
אור
2 years ago

שתי האברינות יועלו על אוטובוס לסיביר מיד אחרי טקס המדליות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  אור

כבר אין מקום
הגודו התנחל שם בגולאג

אור
אור
2 years ago

חחחח
וברצינות אין מה להשוות התעמלות אומנותית זה הלחם והחמאה
בזהב הקבוצתי תנוחמנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  אור

יפ
ויבואו לפזז אצל השליט הגדול, פוטין הראשון, ירום הודו ומאודו.
העליתם את קרנה של ברית המועצות, אופס, אמא רוסייה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תיכף התקווה
הקהל מתבקש לעמוד

אור
אור
2 years ago

שמישהו יגיד למירי נבו שלא צריך לברבר כל הזמן

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

נראה לי שזה מהתרגשות.

אור
אור
2 years ago

כן.. קיבלתי

אור
אור
2 years ago
Reply to  פאקו

רגע לפני שהיא עולה על הפודיום? זה סימן לשדר שלא מבין מתי לא לדבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הבלרוסית נחמדה אבל לוקשנקו….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שלוש המדליות של ישראל הושגו בשבתות 🙂

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

עושים לאהרון ועמיחי דווקא.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחחח ממש! אירוני. אולי זה בזכותם שהם שומרים 😀

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
והתפילה עוזרת, נפתחו שערי שמיים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אגב אם כבר תיאוריות מדליות – לונה לצערנו נכנעה לתיאורית nfs

אור
אור
2 years ago

שהיא

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

אני אעשה את זה כמוהו – מה משותף לכל המדליות בהן זכתה ישראל בכל האוליפיאדות?

אור
אור
2 years ago

צודק, אבל לפי הסיפורים היא הייתה מתאמנת ככה בשדות.. לכן הכמעט

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

מה שקובע זה שדה הקרב – הייתה צריכה לעשות זולה באד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  אור

חחחחחחחחחחחחחחחח
גילרי, נהיית בדרן סטנד אפ?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הנעליים חחחחחח
שים לב שתאוריית האין-נעליים שלו חזקה בהרבה מתיאוריית היש-נעליים שלי

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

צריך להבין גם בנעליים…

אור
אור
2 years ago

קלגנוב גם היה יחף?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

כבר ניטפקתי לו על פרידמן עזוב.
דה שוט יגיד לך שלא מקלקלים תיאוריה טובה על זוטות.

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אור

גם פרידמן היה יחף וגם קלגנוב היה יחף.
הנה תמונה עדכנית של שיט המדליות של שניהם ביחד (תתפלאו) יחפים כמובן-
comment image

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

מהיום יהיה שמו בישראל
no funny shoes

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

חחחחח גדול

thejanitor
thejanitor
2 years ago

דרסקל מדווח שאשרם שוחקת נעלי חצי בשווי 6000 בשנה, אז תלוי מה ההגדרה של נעל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מה זה nfs?
לונה נכנעה לחומצות חלב 🤷‍♂️ עשתה הכל כדי להישאר בטווח מדליה חרגה יותר מדי מהסף האנ אירובי שלה. אמיצה

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

המגיב No funny stuff

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

חחחח יצאתי סטייק

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  פאקו

עזוב אין קומבינצית שלוש אותיות שנזרוק שלא ישר תדליק לך איזה נורה.

אור
אור
2 years ago
Reply to  פאקו

כנ"ל

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

שבוע טוב.
3 מתוך 4, כאשר במקרה של דולגופיאט המוקדמות שלו היו בשבת…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפה מאד לאשרם

asaf
2 years ago

יפה זה אנדרסטייטמנט… זה הישג ענק! הראשונה מסתבר מאז 1984 (אז בריה"מ החרימה את המשחקים) שזוכה בזהב שלא יוצאת הגוש הסובייטי…

אור
אור
2 years ago

דה שוט, אם מדברים על ניחוס הפריים הראשון שראיתי זה הסרט נופל לידה על הרצפה

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

עשתה לנו התקף לב. אני שלחתי את אשתי לתרגילים הראשונים הייתי עייף מהלילה. בגלל הצעקות הצטרפתי מסוף האלות. באמת ספורט מוזר, מחאתי כפיים כשהביילורוסית הפילה את הסרט

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני לא מסוגל לראות תרגילים של הישראלים בלייב בתחרויות כאלה שכל טעות יכולה לגמור את התחרות. מעדיף לראות את המתחרות עושות את הטעויות..

NFS
NFS
2 years ago

ססעמק, היינו בים אתמול ולא התעוררתי לגמר הכדורסל הבוקר. סילבר עם נייק וריץ' פול סידרו גמר ב-20:30 שעון לוס אנג'לס.
מי הליצן הצרפתי שזרק שם איירבול לשלוש ב-85:80? לא חבל?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  NFS

בוב גונן היה אומר על זה ״היא לא רצינית״

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  דה שוט

לגמרי. מביש.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  NFS

חחחח אל תחמיר עם עצמך זה היה גמר ידוע מראש. הצרפתים לא באמת היו קרובים

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  דה שוט

נרדמתי על הספה והתעוררתי לכמה רגעים כי חלמתי שבאפליקציית לוח המודעות של הקיבוץ (יש דבר כזה. נקרא מקומי) שלחו הודעה שצרפת ניצחה את ארה"ב וזכתה בזהב..

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  NFS

חחחח אחלה חלום אותך לדוסטוייבסקי

asaf
2 years ago
Reply to  NFS

השמש עדיין זורחת ממגדל המים בקיבוץ no funny shtuff

אור
אור
2 years ago

ברוסיה זועמים: "הופעה מגעילה, שתחזיר את המדליה", דינה אברינה: "שיפוט לא הוגן". נו נו נו
.
https://olympics.walla.co.il/item/3452754

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

חדירה של התקשורת הישראלית לעומק שטח האויב?

אור
אור
2 years ago

חחח, לרמות כאלה של חוסר מודעות מעולם לא הגענו

אור
אור
2 years ago

או צביעות יותר נכון

עגל
עגל
2 years ago

אני היחיד שצופה בקרב האדיר בגמר ה 10000 מ׳?!
קדימה כידיי, אל תוותרי לחברו, תשמרי על הקצב כי בסיבוב האחרון אין לך סיכוי 😹

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  עגל

כן
יש פה לוקה דונציק

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  פאקו

נכון, והיו שם כמה מרפקים מיותרים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הדונציק בפיגור קל

עגל
עגל
2 years ago

לצירי צדקתי.
אבל סיפאן חסן נראית ממש גמורה, קרובה למכת חום?
שישפכו עליה מהר דלי מים קרים, מניסיוני זה עוזר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שימון
אתה עדיין חושב שהדונקיץ לא פצוע ביד?
הוא בחוץ עם תחושת על היד.

עגל
עגל
2 years ago

צגובת השימון:
״מה חשבת, פצוע? חחח הוא מסדר לנו ונוי רק אול וויטנס 😂🤣😹😅😨״

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

צודק לגמרי פצוע עם 22 נק 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פצוע כמו שאתה פצוע 😎

עגל
עגל
2 years ago

קדימה לקינוח של ה 1500
איזו ריצה מצוינת. רק קצת קצרה מדי לטעמי, קשה לפתח טקטיקה ופסיכולוגיה בין המתמודדים

עגל
עגל
2 years ago

וואו מתפתחת ריצה מהירה מאוד!

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  פאקו

ודווקא בכידון אין להם נציגות.

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  פאקו

בהחלט. ארבעה רצים מתחת ל-3:30 ושיא אולימפי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

פאטי מילס השחקן הכי טוב של האוסים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הדונקיץ משחק פצוע. נותן מה שנשארלו בטאנק.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

יעני עושה טנקינג…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

+/-

עגל
עגל
2 years ago

כל הכבוד לאינגרבריטסן, נתן ריצה מאוד מרשימה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גול שני של הארי מגוואייר על הראש של אברטון, היונייטד עם 2:0 נכון לעכשיו וזה עוד לפני וואראן

אלכס דוקורסקי
Editor

מדליה ראשונה בתולדותיה להודו. זהב בהטלת כידון לניראז' צ'ופרה.

עגל
עגל
2 years ago

מדהים כמה פוטנציאל עוד יש למדינה הענקית הזאת

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  עגל

נכון. פוטנציאל ענק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה לא ההוא מסרטי האקשיאון של בוליווד?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פטי מילס עם 30 נק באמצע השלישי wtf 😱

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איזה קונצרטו נותנים עכשיו היונייטד
השלישי הוא של ברונו השני הארי והראשון מייסון גרינווד.
שלא ייגמר לעולם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כמעט רביעי עכשיו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אולד טראופורד מלא מפה לפה…

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  פאקו

אמאות שולטות!!!

עגל
עגל
2 years ago

שריקה ג׳קסון דפקה לגמרי את הריצה לג׳מייקניות.
כשהיא קיבלה את המקל היא רצה ריצה קלה למשך 30-40 מטר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תמא עסק?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזה פאטי מילס זה…. פשוט מפלצת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזה מסירה של מילס!!!

asaf
2 years ago

חוגג את החוזה החדש. האמת שברמת הנבחרת האוסטרלית הוא ה-G.O.A.T

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

האוסים עם הארד, דונקיץ ופאטי עם המחמאות.

asaf
2 years ago

מברוק לאוסטרלים ששברו את מחסום מדליית הארד בכדורסל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מסקנת ביניים – הנטס בנו סגל מצוין מסביב למילס, קשה לי לראות איך יעצרו אותו בעונה הבאה

עידו גילרי
Admin
2 years ago

ענק, האמריקאי שהביאו לידו לא רע בכלל…

עגל
עגל
2 years ago

הג׳מייקנים פישלו גם הגברים.
כל הכבוד לבוצוואנה, מדינה לא עשירה עם הישג מעולה.
ההולנדיות באו לחגוג עם ההולנדיים 😂

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  עגל

האמריקאים הפגינו דומיננטיות מרשימה מאוד בריצות הנשים והגברים, כאחת. הרכב הנשים היה ממש חלומי: סידני מקלוכלין, האלופה האולימפית ושיאנית העולם ב-400 משוכות, סגניתה, דליילה מוחמד, אליסון פיליקס ואתינג מו, האלופה האולימפית ב-800, שירדה כבר מ-50 שניות בחצי המרחק. מדליית הזהב האולימפית לא היתה זרה לאף אחת מההרכב הזה.

גם הגברים הציבו נבחרת חזקה, כשבנג'מין ראיי, סגן האלוף האולימפי ב-400 משוכות, הגדיל את הפער בסוף.

לבוצוואנה יש מסורת יפה בשנים האחרונות ב-400 מטר ופוטנציאל גדול גם כן. היה אכן יפה לראותם עם מדליית הארד.

עגל
עגל
2 years ago

+1

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ארבעה ספרסים על הפודיום, קלדון, פאטי, ג'וק לנדייל ופופ..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מה אני אגיד לכם, מי שהשחקנים שהעדיף להעביר את הקיץ בבית הפסיד – ממש מרגש. קלדון ג'ונסון אלוף עולם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יפה לראות את השחקנים נותנים את הכבוד לפוף
אולי הפעם האחרונה שלו על הקוים באולימפיאדה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זהו
נגמרה האולימפיאדה הכי טובה בהיסטוריה של ישראל.
מי היה מאמין שנגמור אותה עם שתי מדליות זהב?
זה פשוט לא ייאמן!

אלכס דוקורסקי
Editor

הופעה מצוינת למשלחת הישראלית. נותרו עוד שלושה רצי מרתון שירוצו לפנות בוקר: מארו טפרי, גירמה אמרה ואיימרו עלמיה.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

מחר זה לא הגמר הקבוצתי ההתעמלות אמנותית?
.
(מי היה מאמין שאני אכתוב תגובה כזו. קנתה אותי לינוי אשרם. הדמעות, ההתמודגות ההירואית עם הלחץ, החיוך הגדול בסוף התרגיל כאשר היא חשבה שאין לה את זה)

אור
אור
2 years ago

מזכיר את מה שעבר על דולוגפיאט אחרי התרגיל של הסיני (למרות שלא עלה אחרון)

אור
אור
2 years ago
Reply to  פאקו

נכון
הכוונה שבשני המקרים היה חשש קשה שהנה הלך הזהב (והוא רק נראה קול..)

אלכס דוקורסקי
Editor

סלאמוויט באיולין-טפרי סיימה את ריצת ה-10000 במקום ה-23 עם 32:46.46.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה לוקה אמר לעצמו יאה יאה פטי. צודק מאנו הנטס בנו קבוצה חבל על הזמן סביב פטי.
שוב הדונציק היה פצוע בהפסד? צדק עגל בתגובתו מילה במילה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

NBA BUZZ: Gregg Popovich is a 5x NBA champion & regarded as one of the greatest coaches of all-time… BUT, Pop has been trying for DECADES to win a Gold Medal, & finally did in 2021 at 72 years old.
▪️Served in Air Force for 5 years
▪️Team captain of Air Force basketball team
▪️Cut from 1972 Olympic Team
▪️Assistant coach on 2004 Team USA who won Bronze
▪️Head coach of 2019 Team USA World Cup team who finished SEVENTH
Congrats, Coach Pop! 🏅

אור
אור
2 years ago

ברזיל הגנה על התואר בכדורגל עם 2-1 על ספרד בהארכה ויפן בבייסבול עם טורניר מושלם ללא הפסד אחרי 2-0 על ארה"ב בגמר

אור
אור
2 years ago
Reply to  פאקו

חחחח, מזל
בתכלס אם היה קהל משחק חצי הגמר של יפן וקוריאה היה מפוצץ מכל כיוון לאור זה שזה הספורט הלאומי שלהן וההיסטוריה בין שתי המדינות
.
אולימפיאדה מרשימה מאוד של יפן, אפילו שזו מדינה מארחת, נראה לי הכפילו את כמות המדליות שלהם מהקודמת או לפחות את הזהב

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

אכן 27 זהב לעומת 12 בריו

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  אור

הישגים מעולים ליפנים.

אלכס דוקורסקי
Editor

מעריך בזהירות שהמגמה תימשך גם בפאריז בעוד שלוש שנים.

אלכס דוקורסקי
Editor

נבחרת הגברים של צרפת זכתה לראשונה בזהב בכדורעף גברים, לאחר ניצחון בחמש מערכות על הרוסים.

asaf
2 years ago

לצרפתים יש לא מעט הצלחות בענפי הכדור באולימפיאדה הזו.

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  asaf

נכון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי פטי בא בטרוף לברוקלין הולכת להיות עונה אש! הרבה אלופים במזרח בשנה הבאה. כולם עם ביטחון שיא. במזרח גמר איזורי עקוב מדם, במערב פיניקס לא תלך בשקט אל תוך הלילה. בוקר יבוא עם סוואג (בצדק). עונת 22/21 הולכת להתעלות מעל לכל הציפיות.
אל אל ישראל 2 מדליות זהב ועוד 2 לאוסף. אולימפיאדה לפנתיאון.
מזכיר לחברי קהילת הופס שאנחנו שחקנים במשחק של לברון. כולנו קולגות – אין יריבות אמיתית 🙂
ומי שמעלה תגובה לא לעניין – תמיד יכול לומר שכתב אותה כשהוא פצוע 😀
בדוראנט ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂😂

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בינתיים מחוץ ליפן הישג יפה לבן הרמאנס וisn עם ניצחון בקטע במירוץ הארקטי של נורבגיה והשתלטות על חולצת המוביל.

NFS
NFS
2 years ago

מירוץ מזחלות עם האסקי-סיבירים או איילים?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

no funny shoes?
מירוץ אופניים רגיל

NFS
NFS
2 years ago

no freaking shit..

אהרון שדה
Editor
2 years ago

מכיוון שאין בי הבנה בהתעמלות אומנותית אומר כך
אני כמובן שמח מאד אך לא אתייחס לכך (רק אומר בהגינות שמבחינתי קשה מאד לקרוא לזה ספורט …נכון הם מתאמנות הרבה אפילו יותר מספורטאי ממוצע ואני מעריך זאת מאד אך כתחרות ספורטיבית מתן ציונים זהו משהו שמפריע לי כי אין בכך בהכרח אוביקטיביות )

כאן ארצה לדבר על טבלת המדליות הכוללת כרגע בזהב
סין 38- ארה"ב 36
האם זה עשוי להשתנות ?
תשובה יש מצב לא רע
ביום האחרון יהיו תחרויות באופני מסלול שם יש נציגות לסין וארה"ב ואיני יודע האם הם ברי סיכוי
גם במרתון ישנם 3 סינים ו 3 אמריקאים וגם שם אני בספק האם טבלת הזהב תשתנה
נשארו עוד כל מיני גמרים ללא אמריקאים סינים
ונשארו את הגמרים במקצועות הבאים
איגרוף
מחר 4 גמרים
2 אמריקאים יתייצבו לגמר
במשקל גמר גברים אמריקאי מול קובני (הקובנים להבנתי שליטי הענף)
במשקל בינוני נשים תתמודד סינית בגמר מול בריטית
ובגמר הכבד יתמודד אמריקאי מול אוזביקי
ככה שלארה"ב יש יתרון גמר
נבחרות ארה"ב יתמודדו מחר גם בגמר סל נשים מול יפן ושם הם פייבוריטיות גדולות
וכן בגמר עף מול ברזיל

יש גם התעמלות אומנותית קבוצתית שם הסיניות יהיו בגמר (סיימו 5 מיד לאחר ישראל את השלב המקדים)
אך קשה להאמין שיזכו בזהב
מכיוון שלארה"ב יותר מדליות כסף הרי שהיא תדורג לדעת כולם ראשונה במקרה של שוויון בזהב
אם ארה"ב תנצח את העף או קרב איגרוף אחד יותר מהסינים היא צפויה לכל הפחות להשתוות לסין

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

אחרי צפייה בגמר של ההתעמלות – התלונות של הרוסים די חסרות בסיס.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

שתו לי אכלו לי טיפוסי (וממש אין לי מושג).

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

ברוסיה ממשיכים לתקוף: לא יכול להיות שמכבי תחטוף ככה את הכדור לחריאפה. טייריס רייס צריך להחזיר את תואר היורוליג שלו

NFS
NFS
2 years ago

גם הפסידו היום בגמר כדורמים נשים ובגמר כדורעף גברים, שיתלוננו גם שם..
(גם אני רפה הבנה בהתעמלות אומנותית, מבחינתי זה רק אל תפילי את הכדור/חישוק/אלות/סרט/ביצה רכה מהכף, אבל נראה שהתרגיל האחרון של לינוי בסרט היה הרבה יותר טוב משל הרוסיה, חוץ מההשמטה).

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

האמריקאיות ניצחו את הספרדיות בגמר הכדורמים (אין לך שום הוכחה שראיתי את זה)

NFS
NFS
2 years ago

נכון. זה היה קרב על הארד..
אגב כדורמים-
יש אצלנו מאמן כדורמים (כנראה הספורט מספר 1 בקיבוץ) שנשוי להונגריה שחקנית כדורמים בעברה. לבן הקטן שלהם קוראים פיניקס כי הבחור גם שנים בפיניקס ומסתבר שהוא אוהד שרוף של הסאנס.
את הפלייאוף וסדרת הגמר ראה באדיקות.
כשנשאל מה עם כדורמים, לא רואה? הוא ענה – לא. זה משחק משעמם לצפיה… (אני דווקא נהנה מאוד לצפות, עוד בתור ילד במשחקים החיים והחמים בבריכה המקומית).

Jonathan
Editor
2 years ago

כל היום מדברים על הזכיה אבל רק בערב יצא לי לצפות.
אני לא מבין גדול בזה…
אבל התרגיל של נציגת הרוסים היה פחות מרשים בכל המהלכים ובהתחלה נראה שהיא הסתבכה קצת עם הסרט.
הרוסים התלוננו על זה שלינוי זכתה למרות שהיא הפילה את הסרט. צריך לציין שהדבר היחיד שבו דינה באמת נראתה יותר טוב זה לא להפיל את הסרט. כל השאר נראה פשוט יותר מסורבל ופחות מרגש.
(שוב, לא מבין גדול בעניין).

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

לינוי עשתה את כל התרגילים בדרגת קושי גבוהה יותר, ולמעט אותה הפלה של הסרט הכל גם עם ביצוע של 9+. גם שתי הרוסיות באותה רמת ביצוע כשכמעט הכל 9+ (שוב, אם נוציא את הסרט במקרה של ארינה), אבל רמת קושי נמוכה יותר (במקרה של החישוק והאלות זה פער משמעותי ובכדור ובסרט פחות), וכמו שהרבה כתבו, גם בלי להבין לינוי נראתה טוב יותר (כמובן גם כשיש לך ותק של 4 אולימפיאדות אז אתה קצת מבין בזה. עם דגש על קצת…)

Yinon Yavor
Editor
2 years ago

אהרון
גם אני שמתי לב לטבלת המדליות. ההפרש הוא 1 בלבד כי גמר הכדורסל נשים רשום בטאבו אצל ארהב.
יהיה מותח

אהרון שדה
Editor
2 years ago

טוב ייקח הרבה זמן לסכם את האוליפיאדה הזו
אבל מבחינת ישראל זו האולימפיאדה הטובה ביותר ובפער ענק .
אני מקווה מאד שהפריצת דרך הזו היא הסטנדרט של מחר .
והייתי כבר קובע חזון של ל.א 28 והוא רף ה10 קרי 10 מדליות לישראל בל.א 28
אין סיבה שלא .
בתגובה זו הסכם את הישגי ישראל ובתגובה הבאה אמקם את טופ 10 שלי

כאן אשלח את ההישגים לפי דירוג אולימפי
1-2 מדליות זהב של לינוי אשרם בקרב רב התעמלות אומנותית ושל אורטיום דולגופיאט בהתעמלות קרקע .

3-4 מדליות הארד של אבישי סמברג בטקוונדו ( עד 49 ק"ג).
ושל נבחרת הג'ודו הקבוצתית .

5-6 מקומות 4 של מתן רודיטי שחייה במים פתוחים 10 ק"מ ושל השיט יואב כהן ( ניל פרייד).
7-9 מקומות 5 של שירה ראשוני ( עד 48) ושל ברוך שמאילוב ( עד 66) בגודו וכן נבחרת הבייסבול הישראלית .
10-12 נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל
קופצת המשולשת חנה מיננקו ושל השייטת קטי ספיצקוב .

13-16 הגודאים תמנע נלסון לוי ( עד 57)
טוהר בוטבול ( עד 73)
פיטר פלצ'יק ( עד 100)
והמתעמלת האמונתית ניקול זליקמן
17-19 השחיינים 100 כפול 4 משולה
ביניהם השחיינית אנסטסיה גורבנקו שזכתה
גם במקום השמיני ב 100 גב אישי
וצמד השייטות 470 נויה בר עם ושחר טיבי
שהעפילו לשיוט המדליות

20 סלאומייט טפרי שעלתה לגמר והגיע למקום 10 ב 5000 מטר

בקיצור 20 ענפים טופ 10

חוץ מזה נזכיר את הקשת איתי שני שהגיע לשמינית גמר תחרות הקשתות וסיים 9-16 מתוך 64 מתמודדים

אשלי בונד עלתה לגמר קפיצות יחידים ברכיבת סוסים וסיימה שם 11
כמו דוד ליטבנוב שסיים 11 במשקולות

הישג נהדר היה של מארו טפרי מקום 13 במרתון ( 106 משתתפים)
כאשר גם גירמה אמרה ( מקום 28) ואימרו עלמיה (37) הגיעו להישגים נאים מאד

בנוסף יש לציין לחיוב ספורטאים נוספים
כמו האצנית דיאנה וייסמן
הרוכבת עומר שפירא שסיימה 24 במירוץ אופני כביש נהדר ומקום 15 נ"ש.

את שחקן הבדמינטון משה זילברמן
את הטריתלוניסט שחר שגיב שסיים 20
( אחיו סיים 35 מכובד).

את שחיינית הגב הצעירה אביב ברזלי שעשתה חצי גמר ב 200 גב
( גם נבחרת השליחים 200 כפול 4 והמקום העשירי).

פשוט נהדר

אהרון שדה
Editor
2 years ago

טופ 10 שלי
1. אשרם
2 דולגפאט
3 גודו קבוצתי
4 רידטי
5 מיננקו
6 סמברג
7 טפרי מרתון
8 גורברנקו
9 טפרי מרתון
10 יואב כהן
אנמק בהמשך